DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan

  • masa pelepasan:2024-01-14 10:43:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:432
  • Penerangan pantas:

    DuPont,Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tan

Kandungan artikel

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

DuPontDalam keadaan normal, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza,DuPontMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkan, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

IkirunSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu,DuPontEnergi pengubah, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Fokus pada PembangunanJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa,DuPontHarga pengubah jenis kotak 160KVA, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

DuPontOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

DuPontMaklumat produk lain
  • CangzhouPlatform jenis lifting platformDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

    CangzhouPlatform jenis lifting platformDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

  • CangzhouPlatform penangkapan hidraulik tahapPembangunan asing

    CangzhouPlatform penangkapan hidraulik tahapPembangunan asing

  • Ta KhmauUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakRuang besar untuk peningkatan nilai output ta

    Ta KhmauUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakRuang besar untuk peningkatan nilai output ta

  • RamsayHarga trak lift platform hidraulikBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

    RamsayHarga trak lift platform hidraulikBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

  • RamsayProdusi jambatan naikLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

    RamsayProdusi jambatan naikLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

  • DodhurtJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah fungsi dari

    DodhurtJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah fungsi dari

  • DodhurtPlatform lif sumbangan aluminumSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    DodhurtPlatform lif sumbangan aluminumSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • DodhurtPlatform penangkapan hidraulik tahapGunakan masalah dan langkah rawatan

    DodhurtPlatform penangkapan hidraulik tahapGunakan masalah dan langkah rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan memberi anda DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan oleh syarikat kami, perkhidmatan DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan. DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DuPontTransformer dan substansi jenis kotakAkan melebihi jangkaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!