DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik

  • masa pelepasan:2022-10-11 13:13:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:95
  • Penerangan pantas:

    DuPont,Kilang pengubah kuasaBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengu

Kandungan artikel

Kilang pengubah kuasa

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

DuPontPada masa itu hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

MalangeApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir,DuPontPengubah jenis kering 10kV, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Penghakiman cacat pengubah kuasa


DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik



Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Transformer

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Kepastian KualitiKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,DuPontYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Jabatan jualanPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa,DuPontPengubah jenis kering 630kVA, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

DuPontSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

DuPontMaklumat produk lain
  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • WeyherovoJembatan memuatkan bekasProsedur operasi

    WeyherovoJembatan memuatkan bekasProsedur operasi

  • WeyherovoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPenurunan inventori yang ke

    WeyherovoPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPenurunan inventori yang ke

  • WeyherovoLif rumah villa penglihatan kecilApakah ciri khasnya

    WeyherovoLif rumah villa penglihatan kecilApakah ciri khasnya

  • MadaripurSenarai lengkap Model PenukarLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    MadaripurSenarai lengkap Model PenukarLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • MochengPlatform angkat hidraulik lajurPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

    MochengPlatform angkat hidraulik lajurPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

  • MochengFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah perbezaan dalam proses pembinaan

    MochengFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah perbezaan dalam proses pembinaan

  • Corpus ChristiJembatan naik bergerak hidraulikGenggam pasaran

    Corpus ChristiJembatan naik bergerak hidraulikGenggam pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik memberi anda DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik oleh syarikat kami, perkhidmatan DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik. DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DuPontMenyembah pengubah kuasa jenis keringHarga mungkin naik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!