DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai

  • masa pelepasan:2024-03-25 08:05:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:83
  • Penerangan pantas:

    DuPont,Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil

Kandungan artikel

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik,DuPontHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, perhatikan perkara-perkara berikut:

DuPontPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

MurghobUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering,DuPontSistem pengubah kuasa,DuPontPengubah bekalan kuasa, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

JulatAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Sebab api dalam pengubah kuasa


DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Standard eksekutifkonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

DuPontApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak) ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Pembuat pengubah jenis kering

DuPontMaklumat produk lain
  • Bandar ZhangjiakouPemulihan Semi-AutomatikPenuh peluang

    Bandar ZhangjiakouPemulihan Semi-AutomatikPenuh peluang

  • BajitpurTerlalu muat pengubah distribusiMasalah penilaian kualiti

    BajitpurTerlalu muat pengubah distribusiMasalah penilaian kualiti

  • DelftPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengenal pasti barang palsu

    DelftPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengenal pasti barang palsu

  • DelftJembatan penerbangan tetap hidraulikPerubahan Teknologi Industri Industri

    DelftJembatan penerbangan tetap hidraulikPerubahan Teknologi Industri Industri

  • MiamiJenis bergerak jembatan naik hidraulikPerniagaan utama

    MiamiJenis bergerak jembatan naik hidraulikPerniagaan utama

  • MiamiLift bimbit traktifAlgoritma tekanan

    MiamiLift bimbit traktifAlgoritma tekanan

  • MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

    Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

  • segera:Peringatan: Maklumat DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai memberi anda DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai oleh syarikat kami, perkhidmatan DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai. DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DuPontPengubah litarApa pengetahuan asas mengenai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!