TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai

  • masa pelepasan:2024-03-25 08:10:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:589
  • Penerangan pantas:

    Tchamba,Sebab api dalam pengubah kuasaFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;TchambaPembuat TransformerBahagian khusus

Kandungan artikel

Sebab api dalam pengubah kuasa

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

TchambaPembuat Transformer

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Santa LuciaJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.


TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai



Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Huraian kerjaPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan,TchambaPengubah kuasa jenis minyak, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, frekuensi menutup ialah kali mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Fokus pada PembangunanApabila sampel minyak digunakan,TchambaPengubah terbenam minyak, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah,TchambaPengubah kuasa tiga fasa, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

DuPontMaklumat produk lain
  • Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

    Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

  • VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

    VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

  • VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

    VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

  • DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

    DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

  • DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

    DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

  • DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

    DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

  • Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

    Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

  • BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai memberi anda TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai oleh syarikat kami, perkhidmatan TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai. TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TchambaPengubah melangkah-up kilang kuasaPunca masalah nilai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!